Zajęcia Treningu Umiejętności Społecznych - cykl 8 spotkań

Dla dzieci w wieku 10-15 lat, które potrzebują wsparcia w budowaniu relacji i pewności siebie.

Dla kogo są te warsztaty?

Zajęcia Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) skierowane są do dzieci w wieku 10-15 lat, które doświadczają trudności w codziennym funkcjonowaniu społecznym. Grupa jest szczególnie dla dzieci:

  • mających trudności adaptacyjne w szkole i grupie rówieśniczej,
  • odczuwających nieśmiałość i lęk w kontaktach z innymi,
  • zmagających się z nawiązywaniem i utrzymywaniem relacji,
  • z diagnozą ADHD lub zaburzeń ze spektrum autyzmu,
  • potrzebujących wsparcia w regulowaniu emocji (np. złości, frustracji, lęku),
  • szukających sposobów na radzenie sobie z trudnymi sytuacjami.
  • Cel spotkań

    Stworzenie bezpiecznej przestrzeni, w której dzieci mogą uczyć się poprzez doświadczenie, ćwiczyć konkretne umiejętności i budować większą pewność siebie w kontaktach z innymi.

    Zapisz się

    Aktualnie zbieramy listę uczestników. Warsztaty ruszają w październiku. Zajęcia będą odbywały się na Tarchominie (Warszawa), przy Galerii Północnej.

    Zgłoś się, kontaktując się z nami telefonicznie lub mailowo.

    +48 505 820 767

    recepcja@otulenie.pl

    dowiedz się

    Czym jest TUS?

    Trening Umiejętności Społecznych (TUS) to cykl zajęć, podczas których dzieci uczą się, jak radzić sobie z trudnościami społecznymi. Warsztaty prowadzone są w bezpiecznej i przyjaznej atmosferze, z wykorzystaniem aktywności grupowych.

    Korzyści z warsztatów

    Nasz cykl 8 spotkań warsztatowych to praktyczne, angażujące i kreatywne zajęcia, na których dzieci będą rozwijać kluczowe umiejętności społeczno-emocjonalne.

    Zapisz się

    Aktualnie zbieramy listę uczestników. Warsztaty ruszają w październiku.

    Zgłoś się, kontaktując się z nami telefonicznie lub mailowo.

    Cena za cykl 8 zajęć: 1 000 zł

    +48 505 820 767

    recepcja@otulenie.pl

    Dowiedz się więcej o prowadzącej: Maria Krajewska

    Trenerka Treningu Umiejętności Społecznych. Wcześniejsze doświadczenia zdobywała pracując indywidualnie oraz grupowo z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną lub specjalymi potrzebami edukacyjnymi oraz asystując podczas zajęć terapeutycznych dla dzieci i młodzieży z diagnozą ASD, zespołu Aspergera i ADHD.

     

    Jest aktywnie zaangażowana w działalność naukową i edukacyjną, jako członkini Studenckiego Koła Naukowego Psychoterapii Dialog pracowała przy organizacji czterech edycji Ogólnopolskiej Konferencji Zaburzeń Osobowości oraz prowadziła warsztaty psychoedukacyjne w warszawskich liceach w ramach projektu EFPSA Mind The Mind..